GREATHOST > TERMENI ȘI CONDIȚII
Prezența convenție privind “Termenii și condițiile de utilizare a serviciului de găzduire pagini web”, stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate vizita ori accesa site-ul GreatHost.ro, ori poate utiliza în orice mod serviciul de găzduire sau înregistrare domenii și are valoarea unei convenții încheiate între GREATHOST WEB SRL (denumit în continuare “furnizor”), în calitatea sa de proprietar și administrator al site-ului și de furnizor al serviciului, și orice persoană care vizitează ori accesează site-ul sau care dorește să utilizeze în orice mod sau utilizează efectiv serviciile (denumit în continuare “utilizator sau client”).
Scopul colectării datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente, precum și înregistrarea domeniilor web în numele clienților și conform comenzilor.
GREATHOST WEB SRL este înregistrată la Autoritarea Națională de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal sub nr. 16697 din data de 17/08/2020.
GREATHOST WEB S.R.L. tratează cu responsabilitate protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal și aplică cu strictețe legislația în vigoare. Mai jos vă prezentăm politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care vă oferă posibilitatea de a vă informa cu privire la protecția pe care v-o garantăm și scopul colectării datelor cu caracter personal.
În calitate de persoană împuternicită̆ (Grozav Claudiu Cristian), din perspectiva Regulamentului, procesăm doar datele cu caracter personal pe care dumneavoastră le-ați stabilit, pentru timpul indicat și în scopurile impuse de dumneavoastră ca operator. Vă asigurăm că datele dumneavoastră sunt în siguranță, rămân proprietatea dumneavoastră și sunt stocate doar pe servere din Romania. Sistemul de back-up este foarte bine implementat și securizat, situat în spațiul European, iar nimeni în afara personalului nostru din departamentul tehnic nu are acces la aceste sisteme.
Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:
– prenume, nume, adresa de e-mail, data nașterii, localitatea de domiciliu, CNP, datele de identificare din buletin, numărul de telefon
În funcție de alegerile pe care le faceți în timpul autentificării la Serviciile noastre sau în timpul procesului de angajare a Serviciilor noastre, puteți opta pentru următoarele date personale suplimentare: datele cardului dvs. de credit în cazul în care doriți să furnizați această informație, precum și contul IBAN.
Când utilizați funcția de chat pentru a comunica cu noi, colectăm informațiile pe care alegeți să le oferiți prin intermediul acestei funcții.
Înainte de a accepta acești termeni și condiții vă recomandăm să citiți întreaga “Politică de confidențialitate”.
Neacceptarea acestei convenții ori a oricărei prevederi din aceasta, atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea site-ului ori utilizarea în orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea în continuare a site-ului, deschiderea unui cont la GreatHost.ro ori utilizarea în orice mod a serviciului, constituie o acceptare în întregime a convenției și a oricărei prevederi din aceasta, inclusiv a oricăror modificări ulterioare care vor putea fi efectuate fără restricții de către furnizor, fără a fi necesară nici o altă formalitate. Nu vindem servicii de găzduire web persoanelor sub 18 ani.
Este interzisă publicarea pe serverele furnizorului de conținuturi sau trimiteri (links) către astfel de conținuturi care: (I) încalcă ori prejudiciază în orice mod drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane ori alte drepturi; (II) au conținut obscen sau pornografic sau de natura violentă; (III) au conținut defăimător sau calomnios; (IV) au conținut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (V) conțin viruși, cai troieni sau altele similare; (VI) conțin software piratat sau se adresează celor care piratează software ori practică orice activități similare. Este, de asemenea, interzisă utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).
– Scripturi pentru proxy, anonimizator
– Scripturi pentru IRC
– Scripturi de top site-uri
– Scripturi de jocuri online ( sunt excluse jocurile de tip flash )
– Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri în masă
– Torrent tracker
– Chat room-uri care consumă excesiv resurse și chaturi WAP
– PhpShell și scripturi similare pentru executarea de comenzi
Orice încercare de a aduce prejudicii serverelor sau clienților este strict interzisă. Orice activitate care afectează buna funcționare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limitează la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente și/sau de durată ) va fi considerată abuz și va fi apreciată ca o încercare de prejudiciere a celorlalți clienți colocați. Consumul maxim acceptat pentru site-uri este de 5 % CPU , 5% MEM și 1.5% MYSQL, iar procesele pot să consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.
Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricărui site utilizând serverele noastre sau prin servere ale unor terți pentru promovarea oricărui site găzduit de noi va avea ca și consecință suspendarea sau anularea contului de găzduire al clientului, fără ramburs. Pot fi operate liste email în condițiile în care persoanele se înscriu pentru a primi mesaje, și se publica în toate mesajele procedura de retragere din liste.
Fiecare cont de găzduire este limitat, astfel încât să nu permită trimiterea a mai mult de 400 de email-uri într-un interval de 60 de minute, aceasta limita este de 100 email-uri pe ora în cazul trimiterilor neautentificate prin scripturi PHP.
Această politică (restricție) este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masivă de email-uri determină consumarea masivă a resurselor unui server, aceasta având un impact negativ asupra calității serviciilor recepționate de clienți. Prima încălcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediată a contului de găzduire.
Pachetul de găzduire GH-01 are o limită orară de 100 de emailuri, din motive ce țin de nivelul scăzut de resurse alocat acestui pachet, fiind destinat în special pentru pagini de prezentare, portofoliu, blog și nu pentru comunități online de tip forum sau magazine online.
Pe pachetele de găzduire web shared nu se permite trimiterea de mass emailing, newslettere etc.
Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse de pe server. Dacă un cont utilizează o cantitate foarte mare de resurse de pe server, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta în această privință. În cazul în care un cont utilizează o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor, banda internet), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat, fără informarea prealabilă, pentru a menține buna funcționare a serverului.
Clienții pot să solicite îmbunatățirea pachetului sau mărirea temporară a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului să ne contacteze din timp pentru a solicita mărirea resurselor, pentru a evita, astfel, suspendarea contului.
Serverele VPS sau dedicate oferă uplink pana la 1Gbps însă lățimea de bandă alocată este pentru o utilizare rezonabilă de până la 5 TB pe lună, pentru depășirea traficului de 5 TB / luna se vor putea achiziționa pachete de trafic adițional la un cost de 60 euro / 100 Mbps garantat. În cazul în care nu se face upgrade la lățimea de bandă și consumul este constant peste 100 Mbps, serverul va fi limitat permanent la un nivel de bandă de maxim 50 Mbps.
Pachetele de găzduire web și reseller nu pot găzdui fișiere cu o mărime mai mare de 500 MB, inclusiv fișiere log; nu pot fi folosite pentru servicii de streaming radio, video, pentru file sharing, imagine sharing, servicii de găzduire gratuită, WordPress MU. Pachetele de găzduire shared sunt pentru o utilizare în limita resurselor serverului CPU, MEM, Disk, permise conturilor de găzduire shared, și în limita de banda de 20 Mb/s.
Prin utilizarea sistemului CloudLinux, conturile de găzduire shared sunt limitate la un anumit nivel de resurse, cum ar fi : 50 de procese simultane, 1024 MB RAM sau 40% CPU pentru procesele făcute de site. Aceste limite pot varia, în funcție de pachetul de găzduire utilizat, în funcție de nivelul de resurse pentru care este recomandat, astfel:
Pachetul GH-01 este recomandat pentru un nivel de maxim 15% CPU, 50 procese simultane și maxim 1024 MB RAM
Pachetul GH-02 este recomandat pentru un nivel de maxim 20% CPU, 60 procese simultane și maxim 2048 MB RAM
Pachetul GH-03 este recomandat pentru un nivel de maxim 25% CPU, 70 procese simultane și maxim 4096 MB RAM
Pachetul GH-04 este recomandat pentru un nivel de maxim 40 % CPU, 80 de procese simultane și maxim 6144 MB RAM
Clienții care depășesc nivelul de consum pentru o perioadă mai mare de câteva zile, vor fi anunțați de către departamentul tehnic, în vederea optimizării site-ului sau pentru trecerea la un plan compatibil cu nivelul de consum efectuat.
Conturile de găzduire aflate pe un cont de reseller au inclus un consum de maxim 25% CPU si 1024 MB RAM; depășirea acestui nivel, necesită plata unui upgrade pentru consum mai mare de CPU sau memorie.
Clientul este responsabil pentru actualizarea informațiilor de contact din panoul de control de facturare, atunci când este necesar. Noi nu putem fi trași la răspundere pentru confuzii intervenite în comunicare ca un rezultat direct al neefectuării de către client a actualizărilor necesare.
Clientul este responsabil pentru menținerea în condiții de securitate a numelui de utilizator, parolelor și a altor informații sensibile.
Nu putem fi considerați responsabili pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporară a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord să garanteze și să ne considere nevinovați în legătură cu orice pretenții, daune, incluzând, fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizării serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.
Utilizatorul declară că înțelege și acceptă că, în orice situații în care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totală a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv și care ar putea fi achitate de furnizor, nu va putea depăși în niciun mod și în niciun caz, suma totală a tarifelor (taxelor) achitate de către utilizator, furnizorului.
Backup-urile pentru serviciile de găzduire shared și reseller sunt făcute de către noi zilnic, atât la fișiere , căsuțe de email, cât și la baza de date, pe un server extern, și sunt păstrate minim 5 zile. Totuși, nu oferim nici o garanție pentru integritatea backup-urilor. Sfătuim toți clienții să descarce propriile backup-uri din panoul de control, de la opțiunea Backup. Clienții de VPS și Servere Dedicate nu beneficiază de backup gratuit, decât dacă în ofertă este inclus acest lucru, și în acest caz trebuie să se asigure periodic că serviciul de backup funcționează corect pe severul administrat.
Furnizorul nu este responsabil în nici un mod pentru pierderea informațiilor găzduite ca urmare a acțiunilor utilizatorilor sau datorită erorilor existente în aplicațiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul și nu este pus la dispoziție de către furnizor, fiind dezvoltat și oferit de către cPanel.net.
Serviciul oferit de GreatHost.ro garantează un uptime mediu al serverelor de 99.9 % .
Sunt excepții următoarele:
– Situații de forță majoră, în care noi nu putem avea nici o influență, cum ar fi: războaie, calamități naturale, indisponibilitatea / întreruperea comunicațiilor, foc, viruși, hackeri, funcționarea incorectă a unui software oferit de altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesator de plăți online), flood, cutremure, embargouri, acțiuni ale autorităților legale.
– Lucrări de întreținere anunțate sau în situații critice, upgrade-uri ale serverelor.
– Domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de GreatHost.ro
– Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.
Nu permitem utilizarea programelor care rulează încontinuu în background. Permitem programelor să opereze în background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera în background.
Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.
Scripturile CGI pot fi utilizate de către clienții noștri, fiind o parte inclusă în serviciile oferite, dar orice script CGI realizat special pentru a afecta în mod negativ performanța serverului sau integritatea rețelei, poate fi oprit fără preaviz.
Nu permitem folosirea de Chat Room-uri proprii fiecărui client pe serverele noastre, datorită cerințelor deosebite ale acestor programe.
În cazul în care scriptul care doriți să îl folosiți necesită activarea altor programe software pe server, GreatHost.ro nu este obligat să instaleze acele programe, decât în cazul în care consideră că activarea acestora ar influența negativ stabilitatea sau securitatea serverului. În acesta intră și modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.
Orice cerere de upgrade la cont (spațiu / trafic / alt pachet) se face prin email sau ticket de suport cu cel puțin 24 ore înainte de modificare. Nu ne asumăm nicio răspundere dacă nu se face upgrade la cont și se termină traficul site-ului sau spațiul. Clientul poate verifica în permanență resursele alocate în panoul de control – cPanel.
GreatHost.ro își rezervă dreptul de a trimite notificări privind serviciile oferite precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.
Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.
Toate facturile proforme se vor trimite prin email și o versiune printabilă se va pune la dispoziția clientului în panoul de control. Clienții trebuie să achite contravaloarea facturii în avans la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 5 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforme.
Clienții care doresc închiderea unui cont de găzduire sau al oricărui serviciu achiziționat trebuie să trimită o notificare pe email, cu cel puțin 5 zile înainte de data scadentă, altfel factura emisă va trebui achitată pentru minim o lună.
Prețurile afișate în Euro sunt calculate în RON, la cursul BNR + 2 % din data comenzii, conform legislației, toate facturile și plățile sunt procesate în RON. Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scandentă pentru facturile proforme de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizări de 0.5 % / zi .
În cazul în care se depășesc 30 de zile de neplată și contul este șters de pe server, clientul poate cere repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; în cazul în care acest lucru va fi posibil, se va taxa cu o suma de 25 Euro + TVA acest serviciu, doar daca s-a finalizat cu succes recuperarea site-ului.
Pentru prelungirea domeniilor oferite gratuit în cadrul unei oferte, se va plăti taxa normală de înregistrare a unui domeniu. În cazul în care se dorește transferul unui domeniu oferit gratuit, în primul an de înregistrare, către alt registrar, clientul va achita valoarea domeniului primit gratuit.
Un domeniu poate fi transferat doar in perioada activă, nu poate fi transferat dacă acesta este expirat.
Toate înregistrările de domenii .RO se supun regulilor de înregistrare stabilite de către ROTLD și se găsesc astfel:
– http://rotld.ro/ –> Domenii .ro –> Reguli de înregistrare
Domeniile .EU se înregistrează conform regulilor EURID din linkul de mai jos:
– http://www.eurid.eu/files/docs/reg_pol_RO.pdf
Prelungirea domeniile .es trebuie efectuata cu minim 6 zile înainte de data de expirare a acestuia, în caz contrar va fi nevoie de plata unei taxe de restaurare.
Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului în termen de 5 zile de la emiterea de către furnizor a facturii proformă, vor fi suspendate până la încasarea plății sau până la data efectuării plății, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai după confirmarea efectuării plății.
Furnizorul va putea redeschide conturile închise pentru neplata tarifelor numai după plata integrală a tuturor sumelor datorate de către utilizator.
În cazul în care domeniul este suspendat sau șters pentru neplată sau pentru renunțarea la serviciile GreatHost, va redirecta domeniul spre o pagină parcată, până administratorul domeniului își va modifica serverele DNS.
Fiecare client de găzduire al GREATHOST WEB SRL beneficiază de o garanție de 30 de zile. Dacă în această perioadă nu sunteți complet satisfăcut de calitatea serviciului de hosting, puteți solicita și primi înapoi banii plătiți în avans.
Următoarele servicii nu sunt incluse în Garanția de 30 de zile : taxele pentru înregistrarea numelor de domeniu (naționale și/sau internaționale), taxele achitate pentru serverele dedicate, VPS, licențele cPanel, Webuzo, Litespeed, Plesk și orice altă licență activată, serviciile comandate în calitate de Reseller și orice alte taxe achitate pentru servicii opționale/speciale, altele decât cele din oferta standard.
În cazul în care anularea contului se datorează încălcării de către client a prezentelor termene și condiții, nu se va efectua rambursul.
Garanția de rambursare a plății, în termen de 30 zile de la efectuarea comenzii nu se aplică și nu se va efectua în cazul în care s-a utilizat cel putin 50% din transferul de date alocat contului de găzduire care constituie subiectul cererii de rambursare.
Plățile prin SMS nu sunt rambursabile.
Fiecare client de găzduire shared și reseller, sau client care a cumpărat un domeniu sau certificat SSL beneficiază de suport tehnic gratuit.
Următoarele servicii nu au inclus standard suport tehnic : Serverele VPS fără management și Serverele dedicate care nu au un plan de asistență tehnic. GREATHOST WEB SRL pune la dispoziția clienților care achiziționează aceste pachete de servicii și planuri de asistență tehnica la un cost suplimentar conform ofertei prezente pe pagina fiecărui serviciu.
Suportul tehnic pentru migrarea serviciilor, indiferent că este inclus sau plătit, este asigurat exclusiv în zilele lucrătoare, de luni până vineri inclusiv. În zilele de weekend, sâmbăta și duminica, nu se efectuează migrări de conturi.
Ne rezervăm dreptul de a face adăugiri, anulări sau modificări în Termeni și Condiții, pachetele de găzduire, prețuri și pe site oricând, informarea făcându-se prin intermediul site-ului sau panourilor de control ale clienților.
Nr.ord.reg.com/an: J1/751/2020
C.I.F (C.U.I): 42858795